Wednesday 16 May 2012

Ambiga Risau Jiran² Marahkannya


Hahaha tu la masa dok buat Bersih 2.0 dan 3.0 di sekitar Kuala Lumpur tak nak fikirkan risikonya. Sekarang ni bile ada kumpulan peniaga nak buat 'pasar malam' depan rumah Ambiga, dia dah mulai cuak.


"Saya kata semua orang buat tuntutan tetapi mereka tiada hak untuk berkumpul di hadapan rumah saya dan jiran-jiran saya. Mereka (jiran) semua takut dengan keadaan ini. Biar orang awam menilai adakah perbuatan ini boleh dilakukan" - Ambiga


Baca lagi di sini.

15 comments:

  1. look at yourself ambiga,.. awak pun takde hak nak suroh orang2 bersih tu berkumpul di dataran merdeka dan jalan2 raya..awak menakutkan saya, keluarga2 saya, jiran2 saya, dan orang2 awam yang lain,..sebab tu orang2 awam menilai apa yg awak buat, dan buat kembali pada awak,.. bodo!

    ReplyDelete
    Replies
    1. bodoh sombong yg x boleh diajar huhu...

      Delete
    2. haha kelaka..bkn nye peniaga tu wt rusuhan pn..mereka cuma mtk ganti rugi,hal peniaga ta sebesar hal yg d lakukan di dataran ritu... org nye pandai n bijak.tp ta de akal na guna..jiran kaw ta takott,kaw yg mnakutkan jiran kaw..

      Delete
    3. btul tu bro... die x pkir lak yg org2 KL tkt nk kuar coz p'himpunan haram tu...

      Delete
  2. Pada muka awak ambiga,kalau ikutkan saya, saya nak hantar sampah sarap yang bersih 3.0 buat di DM ke rumah anda.Engko pandai undang-undang tapi tak patohi undang-undang...memang otak udang ko ni..

    ReplyDelete
  3. ..hak orang boleh...hak dia haram!!!...lembuu...macam ni ka ajaran agama dia?...agaknya kot!!

    UB46 KSA

    ReplyDelete
  4. Haha... berbalas balas kah...?

    ReplyDelete
  5. Tahu pulak takut jiran marah. Yang Lu bodoh bangang, tak reti bahasa pulak tu apa pasal, Kerajaan cakap jgn bikin BERSHIT 3.0. yang buat jugak apa pasal. Tu Hang tak takut pulak Undang-Undang. Memang dasar keturunan bangsat, haram jadah dan tak layak duduk di Malaysia, pergi cari Negara lain. Sekarang lu tahu apa rasanya.

    ReplyDelete
  6. bodoh..padan muka.....pi balik india la

    ReplyDelete
  7. Kelakar rasanya peniaga tu buat mcm tu. Ketam mengajar anak berjalan dgn betul....senget la anak2

    ReplyDelete
  8. Yg Bhg Yb, Datuk ambiga,

    Datuk have my 100% support, kita taknak Malaysia dipimpin olen kabinet Najis & UMNO yg penuh dengan mamak sekarang

    ReplyDelete
  9. Ya saya sokong Datuk Ambiga, hidup melayu!

    ReplyDelete
  10. sekarang melayu telah ditelan mamak dah, melayu semakin pupus

    ReplyDelete
  11. WAHAI AMBIGAGAK HITAM...UTK MENAMBAHKAN LAGI KILAT METALIK KULIT HITAM LEGAM YG MENGALAHKAN BONTOT KUALI...PERGILAH BERENDAM KAT DALAM KOLAM INDELIBLE INK YG KO DOK GILAKAN SANGAT ITU....BIAR BERTAMBAH LAGI LEGAM BERKILAT-KILAT...UNNGA UNGGA UNGGAGA

    ReplyDelete
  12. Saya ibu EVA FIORENTINA APRILA  dari palembang mengucap syukur kepada allah,karna melalui bantuan dari aki abdul jamal yg sebesar 20m kini saya sudah bisa menjalankan usaha saya lagi.Puji syukur saya panjatkan kepada Allah yang telah mempertemukan saya dengan Aki Abdul Jamal dan melalui bantun pesugihan putih beliau yang sebar 5M inilah yang saya gunakan untuk membuka usaha selama ini,makanya saya sengaja memposting pesang sinkat ini biar semua orang tau kalau Aki Abdul Jamal bisa membantuh kita mengenai masalah ekonomi dengan bantuan pesugihan putihnya yang tampa tumbal karna saya juga tampa sengaja menemukan postingan orang diinternet jadi saya lansun menhubungi beliau dan dengan senang hati beliau mau membantuh saya,,jadi bagi teman teman yang mempunyai keluhan jangan anda ragu untuk menghubungi beliau di No Wa 085-254-384-488- rasa senang ini tidak bisa diunkapkan dengan kata kata makanya saya menulis pesan ini biar
    Semua orang tau,ini sebuah kisa nyata dari saya dan tidak ada rekayasa sedikit pun yang saya tulis ini,sekali lagi terimah kasih banyak ya Aki dan insya allah suatu hari nanti saya akan berkunjun ke kediaman Aki untuk silaturahmi.Wassalam dari saya ibu Sartika dan untuk lebih lenkapnya silahkan buka blok Aki disini PESUGIHAN UANG GAIB TANPA TUMBAL

    ReplyDelete

Admin blog Pendekar Melayu Ulung tidak akan bertanggungjawab di atas sebarang komen yang boleh disabitkan kesalahan akta Komunikasi dan Multimedia 2008.

Oleh itu, komen lah secara berhemah ya.