Friday 18 November 2011

GOMO Si Pengembala Lembu

GOMO hari ni mendedahkan beliau telah terjumpa lembu² yg mempunyai rupa paras yg sama dgn beberapa org pemimpin pembangkang.



Pakatan Pembangkang melalui Rafizi Ramli, Saifuddin Nasution dan Zuraidah menyatakan kepada rakyat bahawa NFC di Gemas N. Sembilan hanya mempunyai 3 ekor lembu sahaja. Hakikatnya apabila Gomo sampai disini dan melihat dengan mata kepala yang ada ni Gomo dapati ada SATU RIBU TIGA RATUS LEBIH lembu yang ada dalam ladang NFC. 

Jelaslah disini permulaan mereka Pakatan pembangkang yang menfitnah dengan adanya 3 ekor lembu sebenarnya ada mereka. 

2 ekor lembu jantan Rafizi Ramli dan Saifuddin Nasution dan seekor lembu betina Zuraidah MP Ampang. 

Gomo akan maklumkan mengenai apa yang ada di National Feedlot Coporation di Gemas N. Sembilan ini dalam masa terdekat demi menjelaskan kepada rakyat Malaysia agar jangan termakan dengan dakyah Fitnah Pakatan Pembangkang. 

Motif utama serangan keatas NFC adalah kerana syarikat ini dimiliki 100% Melayu yang mana dengan berkembang majunya Syarikat ini membuatkan ramai Tauke Besar Cina kerugian besar kerana tidak dapat menguasai pasaran tempatan dengan lembu import mereka. 

Agenda utama Pakatan Pembangkang sebenarnya adalah agenda DAP. Nantikan pendedahannya.... 


Psssttt.... Ada yg kata Blogger backup NFC ni Blogger Lembu? Tak mengapa kerana mereka tidak tahu Hujung pangkal ceritanya..


Sumber : PAPAGOMO

No comments:

Post a Comment

Admin blog Pendekar Melayu Ulung tidak akan bertanggungjawab di atas sebarang komen yang boleh disabitkan kesalahan akta Komunikasi dan Multimedia 2008.

Oleh itu, komen lah secara berhemah ya.