Thursday 23 February 2012

Kelibat Hantu² Di Sambutan Maulidur Rasul




Ceramah Maulidurrasul berjaya menenggelamkan ceramah politik Pas yang dibuat berdekatan dengan tempat ceramah Maulidurrasul. Ceramah Maulidurrasul ini telah dianjurkan oleh penduduk Taman Maju Rapat dekat Medan Gopeng dalam kawasan Dun Sungai Rapat dengan dihadiri hampir 2000 orang.


Ceramah ini turut dihadiri oleh YB Dato Hamidah Osman iaitu Adun Sungai Rapat.

Lihatlah apa yang berlaku dalam program ceramah politik Pas tidak sampai 50 orang yang hadir. Ini membuktikan masyarakat kita pada hari ini tidak mahu lagi politik memaki hamun yang sering diketengahkan oleh penceramah daripada Pas.

Menyedari hal itu mereka cuba membuat provokasi terhadap majlis ceramah maulidurrasul dengan menghantar beberapa pemuda untuk mengintip dan mengambil gambar hadirin yang mendengar ceramah Maulidurrasul.

Berlaku sedikit kekecohan yang ditimbulkan sendiri oleh penyokong Pas dan Lim Bon Chye sendiri apabila mereka tidak puashati ceramah mereka yang dianggarkan akan dihadiri lebih 5000 orang tetapi cuma 50 orang sahaja. Mereka cuba mengganggu  wanita UMNO yang melalui kawasan mereka untuk ke kereta masing-masing . 

Inilah dua ekor betina yang cuba membuat provokasi kepada wanita UMNO. Seorangnya bernama Azlina iaitu teman wanita Adun Simpang Pulai Chang Meng Kai sejak 4 tahun yang lalu.

Mereka melemparkan berbagai kata-kata yang mengandungi cacian dan makian kepada wanita UMNO hingga berlaku sedikit kekecohan. Tetapi hasil dari kecekapan Polis kekecohan itu dapat diselesaikan.




Sumber : Sungai Rapat Online

No comments:

Post a Comment

Admin blog Pendekar Melayu Ulung tidak akan bertanggungjawab di atas sebarang komen yang boleh disabitkan kesalahan akta Komunikasi dan Multimedia 2008.

Oleh itu, komen lah secara berhemah ya.