Sunday 17 July 2011

BERSIH SANGAT KER?


SEMASA DEMO BERLANGSUNG

 
BERSIH.....apa yang anda faham tentang bersih.......adakah seperti warna putih yang tiada cacat celanya. sangat suci yang dan bermacam-macam kita bole ungkapkan.tetapi pada hari ini bersih yang mereka cipta adalah seperti tong sampah yang telah penuh dengan taaaaaiiiikkkk yang mereke buang isi. lagi sesuai mereka ini kita gelarkan sebagai SSSSSHHHHITTTTHHHEEADDD......

dengan nafas baru untuk mendapatkan pilihan raya yang adil dan telus tapi apa yang mereka buat. mempertikaikan demokrasi yang kita telah kecapi di negara ini. apa lagi yang mereka ingin kan. jawapannya senang sahaja ingin menguasai negara ini dan membentuk kerajaan sendiri dengan gerakan revolusi secara berhimpun diatas pengaruh siiiikafirrrrrrrrrrr...........sedangkan ketika huru–hara di mesir ada diantara laknat ini mengharap bantuan kerajaan BARISAN NASIONAL untuk membawa pulang anak-anak mereka ke tanahair ini boleh diumpamakan sebagai “meludah kelangit”.

si barua -barua negara ini telah mendapat pertolongan dari segi kewangan dari negara asing untuk menjahanamkan negara kita. ADAKAH SAYA SALAH??????...cuba anda semua yang telah AKHIR BALIGH  ( orang yang bole membezakan antara baik dan buruk dan menanggung dosanya sendiri) dari mana mereka dapat duit untuk menyewa semua hotel di sekitar kuala lumpur untuk pengikutnya yang bodoh itu, dari mana mereka semua mendapat duit untuk menanggung kos perjalanan mereka yang tinggal jauh dari kuala lumpur seperti di kelantan, kedah, perak dan pulau pinang. daripada mana mereka dapat menanggung kos minyak, dan tol semata2 untuk membuat demontrasi di kuala lumpur.....

jika mereka ingin membuat demontrasi buat la denga cara yang elok dan bersih seperti apa yang mereka perjuangkan. mereka menghasut orang ramai, budak2 universiti dan juga yang masih bersekolah untuk mengikuti demontrasi ini dengan hanya mengumpan wang ringgit kepada mereka. matlamat asas Bersih untuk menyerah memorandum kepada Yang di-Pertuan Agong, Tuanku Mizan Zainal Abidin juga gagal malah, majoriti rakyat sendiri mempersoal tujuan sebenar perhimpunan haram tersebut kerana apa yang dilaungkan adalah mencipta reformasi, memecahbelahkan kaum yang ada di negara ini.

akhirnya
apa yang mereka dapat....gas pemedih mata dan simbahan air dari polis. kemudian mereka akan menyalahkan pihak polis kerana telah bertindak kasar terhadap mereka. sepatutnya mereka harus sedar kerana kehadiran mereka telah banyak mengundang masalah contohnya kerosakan harta benda awam, menggugat keamanan setempat dan memepertikan serta melanggar keputusan pemimpin yang sepatutnya kita patuhi.

last word from the old greatest leader.....
melayu muda lupa.....
new word from a new ganeration is
to all the fucker malay....plssss think wisely before u act....this is all about ur country and our future.....plsplsplps




Ini adalah fan page facebook BERSIH 3 suku. yg diwujudkan bagi golongan yg tidak bersetuju dgn penganjuran BERSIH pada masa akan datang.


Meh saksikan video ni !!




PELAKON TERBAIK ABAD INI!!!!

No comments:

Post a Comment

Admin blog Pendekar Melayu Ulung tidak akan bertanggungjawab di atas sebarang komen yang boleh disabitkan kesalahan akta Komunikasi dan Multimedia 2008.

Oleh itu, komen lah secara berhemah ya.