Tuesday 25 September 2012

Seperti Ada Sesuatu Tak Kena Pada Report @PDRMsia Edikoup #PRKampus

Admin melihat report Polis pertama yang dibuat oleh Pengerusi Mahasiswa Pembangkang, Edikoup semalam sebagai salah satu cara untuk buatkan keadaan pilihanraya kampus Universiti Malaya menjadi sedikit kacau.

Berikut laporan Polis yang dibuat semalam.


Dakwaan Edikoup semalam diugut di hadapan rumahnya sambil diperhatikan rakan-rakannya kelihatan normal tetapi persoalan yang tidak masuk akal nya pula ialah tiada sorang pun di kalangan rakan-rakan rumah Edikoup mengingati siapa yang datang ugut dan apakah nombor pendaftaran kenderaan yang digunakan.

Seterusnya, awal pagi tadi sekitar waktu yang sama juga. Edikoup dikatakan dibelasah oleh 5 orang lelaki pula.


Admin cuba relate kan kedua-dua kenyataan daripada Edikoup sebelum ini. 

Jika admin semalam diugut oleh sekumpulan orang yang tak dikenali pastinya hari ini Admin akan meminta rakan-rakan Admin untuk menenami Admin ke mana saja pergi untuk tujuan keselamatan kerana memandangkan Admin merupakan Pengerusi Mahasiswa (Pro M).

Namun kejadian malam tadi agak sedikit pelik kerana bukankah sebagai Pengerusi Mahasiswa, Edikoup akan berkampung di dalam kampus dan berkempen sehabis-habisnya bagi memastikan kemenangan parti nya. Tapi mengapa pula Edikoup keluar kampus bersendirian.
Edikoup pergi lepak berseorangan di club area Bangsar ker atau sebenarnya Edikoup keluar berjumpa dengan kekasih gelapnya?

Suddenly katanya, dia telah dipukul semasa on da way pulang ke mana entah. Aikkk macam pelik lah plak kan, Buat report semalam dan tepat dalam tempoh 24 jam, Edikoup dibelasah pula.

Adakah ia ada bersangkut paut dengan poster di bawah ini?

1 comment:

Admin blog Pendekar Melayu Ulung tidak akan bertanggungjawab di atas sebarang komen yang boleh disabitkan kesalahan akta Komunikasi dan Multimedia 2008.

Oleh itu, komen lah secara berhemah ya.