Monday 6 August 2012

Perosak Banner & Bendera BN WP Dikenal Pasti

Azizul Bin Mamat

Siapa budak ni ?
Apa masalah dia dengan Jentera Barisan Nasional Wilayah Persekutuan?


Ada cerita di sebaliknya.
Jom lihat di bawah ni.


"..seronok aku dapat potong bena (banner) dan bendera BN nie.. sesuatu perasaan yg tak dapat digambarkan..dan rujuk pada yg pakar potong benar puak munafik dpt pahala kena lak bulan ramadhan lagi berganda2 pahalanya.."

Alhamdulillah, akhirnya.

Teka teki siapakah dalang di sebalik TUKANG POTONG banner di sekitar Wilayah Persekutuan ni sudah terjawab dan inilah salah seorang mahkluknya bernama Azizul Bin Mamat.

Kepada semua Jentera Pemuda UMNO dan Komponen Parti BN di WP, wajib perhatikan makhluk jahanam yang sakit hati melihat banner dan sepanduk-sepanduk UMNO.

Saya tidak mahu memberi cadangan kepada jentera-jentera BN di WP tapi kalian sudah tahu apa yang perlu dilakukan terhadap makhluk ni.

Azizul (dua dari kanan)

So selepas ni setiap langkah malaun ni akan diperhatikan dan jaga-jaga ya Azizul jangan sampai kau pula yang dicantas nanti. 

Mohon share


Sumber : REZQEEN HILL

7 comments:

  1. ayat terakhir blogger tu kalau report polis sure kena.

    ReplyDelete
  2. ada unsur ugutan ke pada ayat akhir tu? bg aku xde salah tu.. dia boleh cakap kalo jumpa mamat ni,serah kepada polis ke..atau minta ganti rugi ke..lain la dia tulis kalo jumpa PUKUL ke..liwat beramai2 ke..itu lain la,dh kira mengugut.

    ReplyDelete
  3. pergh , taksub politik gile budak ni .. smpai percaya potong bendera dpt pahala . . . addui, ksiannye . . . ajaran mne la yg ajar budak ni . . . elok antar budak ni ke madrasah lah . . da tersesat jauh . .

    ReplyDelete
  4. ajaran Penipu Rakyat habis semua kalau dapat nak tipu..rosak akidah sungguh budak ini..pok nik kena bertanggungjawab jangan duduk diam saja, itulah padahnya kalau asyik keluar fatwa mengarut, hidup pun jadi karut marut...rosak rosak ..

    ReplyDelete
  5. Walau dgn banner dan bendera pun juak2 pembangkang ni dah trauma. Itu tandanya dah terdesak sgt tuh.

    ReplyDelete
  6. bangsat...ajaran sesat...pahala abah ko...

    ReplyDelete
  7. kasi langgar je....jumpe, kasi pijak je..

    ReplyDelete

Admin blog Pendekar Melayu Ulung tidak akan bertanggungjawab di atas sebarang komen yang boleh disabitkan kesalahan akta Komunikasi dan Multimedia 2008.

Oleh itu, komen lah secara berhemah ya.