Tuesday 20 May 2014

Hati-Hati Dengan Game Melayu #BonekaDAP


Ini tahun 1965. Di mana Lee Kuan Yew, pemimpin People Action Party (PAP) berkempen di kalangan orang Melayu dengan memakai songkok.

Bangsa kita terkenal dengan sifat kasihan dan mudah percaya. Apabila Kuan Yew pakai songkok, ya! Nampak tak PAP pun perjuangkan Melayu dan Islam?
Saya sangat sedih, bahawa orang kita tidak membuka lembaran terdahulu dan pemimpin mereka sehingga sekarang masih orang yang sama, kita masih mudah terpedaya.

Di pentas PAS menyebut ayat Quran, bertakbir!! Juga freehair memakai tudung di pentas PAS, dia sudah insaf.. Itulah lumrahnya.

Ini bukan soal strategi, bukan soal siapa calon, ianya soal ideologi. Ideologi Komunis tetap kita tidak boleh menerimanya.

Orang Melayu dalam ideologi Komunis bukan baru. Lihatlah Shamsiah Fakeh yang muda remaja ketika dulu adalah antara wanita muda yang bergiat aktif dalam kumpulan ini.

Apa kita hendak hairan jika strategi yang sama digunakan DAP untuk menarik minat orang Melayu. DAP hidup dengan ISU, bukan dengan JASA. Maka mereka perlu buat apa sahaja untuk mendapatkan KUASA.

Yang penting agenda mereka berjalan dan meleburkan ketuanan bangsa asal di sesebuah negara. Komunis berjalan sebegitu rupa, membawa ideologi SAMA RATA SAMA RASA.

Apabila berkuasa, "Semuanya Aku Punya".

Sejarah tidak menipu, dan sentiasa berulang kembali kerana manusia tidak ambil peduli.

--Jamal Rafaie--

No comments:

Post a Comment

Admin blog Pendekar Melayu Ulung tidak akan bertanggungjawab di atas sebarang komen yang boleh disabitkan kesalahan akta Komunikasi dan Multimedia 2008.

Oleh itu, komen lah secara berhemah ya.