Monday 16 April 2012

Anwar Makan Di Hotel, Mahasewel Makan Tepi Khemah. Itupun SHEB Bagi



Mereka ini sanggup berkhemah untuk membuktikan taat setianya mereka pada bai'ah terhadap ketua mereka. Sanggup bernyamuk dan panas untuk menyedapkan hati ketua mereka yang hendak sangat pada kerusi Perdana Menteri. 


Khabarnya hanya dibayar RM100 setiap orang. Tidak seperti RM1,000 yang dijanjikan pada mulanya untuk setiap orang. Oleh kerana itu dua khemah sudah pulang awal akibat kecewa dengan janji-janji kosong dan palsu pemimpin mereka. Nurul Izzah pun tidak sanggup makan di tepi khemah, bapa Nurul Izzah sanggup kah?


Ini dia wajah pemimpin mereka. Sewaktu mahasiswa dikerjakan untuk makan sambil melukut di tepi khemah, pemimpin mereka makan sedap sedap di hotel. 

Sama seperti BERSIH 2.0, pemimpin mereka sedap di hotel lima bintang, orang bawah dibiarkan terperosok di stesen bas dan keretapi. Boleh percaya pada janji pada orang yang bernama Anwar Ibrahim ini? Bab makan pun sudah double standard.

Sumber : Angin Perubahan

No comments:

Post a Comment

Admin blog Pendekar Melayu Ulung tidak akan bertanggungjawab di atas sebarang komen yang boleh disabitkan kesalahan akta Komunikasi dan Multimedia 2008.

Oleh itu, komen lah secara berhemah ya.