Tuesday 3 April 2012

@n_izzah Bawa Samseng Cina & India Ke Lembah Pantai


Sekarang ini, pihak Dewan Bandaraya Kuala Lumpur (DBKL) sedang dalam usaha merobohkan flat 4 tingkat di Kerinchi untuk dibangunkan menjadi lebih baik. 


Dalam keadaan begini, ahli parlimen Nurul Izzah pun muncul kononnya nak jadi wira untuk 30 keluarga (sedangkan 30 penghuni je) yang masih berdegil enggan berpindah.


Diorang bukannya degil tetapi telah di batu api oleh Nurul Izzah dan gerombolannya yang lain beberapa hari sebelum ini utk tidak berganjak daripada rumah tersebut. 

Makcik² ni geng yang menyokong pembangunan semula kawasan tersebut.

Diorang meletakkan syarat, akan berpindah selepas Pilihanraya Umum akan datang.

Haihhhh pasal apa nak tunggu PRU baru nak pindah? Takut tak dapat mengundi ker atau Nurul Izzah sudah rancang strategi untuk membiarkan 30 penghuni ini tadi memohon kepada bakal calon BN pada PRU akan datang untuk menunaikan hajat mereka kelak. Hajat supaya diberikan ganti rugi yang tidak setimpal.



Orang nak bagi pembangunan yang lebih baik tapi ada pula pihak yang cuba mensabotaj niat baik kerajaan untuk rakyat. Pihak inilah yang busuk hati melihat rakyat mendapat faedah daripada kerajaan Malaysia.

Sumber : REZQEEN HILL



Samseng Pakatan Haprak bukan setakat Melayu, malah turut diimport samseng Cina dan India!!

Samseng-samseng India Pakatan Haprak

Kepala samseng Cina Pakatan Haprak

Hoi Nurul, ni isu pembangunan untuk Melayu,  yg kau bawak turun samseng India dan Cina buat apa?

Samseng-samseng Pakatan Haprak sedang cuba provoke penduduk dan pihak berkuasa untuk cetuskan pergaduhan. Antara kaki provoke utama ialah Adam Adli, mahasewel pujaan Pakatan Haprak yang sudah tentunya bukan penduduk tempatan Lembah Pantai! 

Isu tempatan pun Pakatan Haprak kena import samseng dari jauh-jauh sebab tiada sambutan di Lembah Pantai!!

Berlaku pergaduhan kecil tetapi berjaya dileraikan.

Baca lagi di sini.

No comments:

Post a Comment

Admin blog Pendekar Melayu Ulung tidak akan bertanggungjawab di atas sebarang komen yang boleh disabitkan kesalahan akta Komunikasi dan Multimedia 2008.

Oleh itu, komen lah secara berhemah ya.