Monday 16 April 2012

Bersih 3Suku : Duduk Dan Bantah For Nothing

Hanya orang bodoh yang tidak menyokong kempen duduk aman dan nyaman. Bersih 3.0 adalah sekuel dari tuntutan Bersih 2.0 di mana pada ketika itu, reformasi tersebut berjaya mendesak kerajaan untuk bertindak melayan kesaksamaan kehendak dari pakatan rarkyat.

Diharapkan agar Bersih 3.0 akan memastikan sekurang-kurangnya 10negeri jatuh ke tangan pakatan rakyat. Dengan yang demikian, Melayu tidak perlu lagi menjadi pemain utama di dalam politik Malaysia seperti sebelum ini.

Apalah gunanya Melayu sekiranya DAP gagal mentadbir Malaysia ? Mari kita Lim Guan Eng-kan Tanah Melayu. Semoga kerajaan Lim Guan Eng di bawah kepencacaian Anwar Ibrahim akan mencapai matlamatnya ke arah penyatuan Singapura dan Malaysia. Semoga kita akan menjadi sebuah negara republik akhirnya.

Jangan lupa, Bersih 3.0. Duduk (kat rumah-pon boleh - waktu pagi lepas mandi), berak dan jangan lupa cebok sebershit-bershitnya. 
 

No comments:

Post a Comment

Admin blog Pendekar Melayu Ulung tidak akan bertanggungjawab di atas sebarang komen yang boleh disabitkan kesalahan akta Komunikasi dan Multimedia 2008.

Oleh itu, komen lah secara berhemah ya.