Friday 27 April 2012

Perang Menentang Musuh Islam Tapi Ada Yang Berpaling Tadah



Walaupun kita semua dah tahu hukum sokong Ambabiga tu haram, masih ramai yang sanggup langgar hukum.

Aku dengar PAS Negeri Melaka, yang diketuai oleh Adly sungguh-sungguh gerakan alhul mereka yang bahalol untuk turun demo Bersih 3.0 di Dataran Pahlawan esok.

Adly yang dapat wahyu dari Pork N.ajis dah yang kata Bersih 3.0 ni jihad akan pastikan semua ahli PAS Melaka akan turun untuk tunjuk sokongan mereka kepada Ambabiga, tokoh pejuang seks bebas dan anti Islam itu.

Aku pun heran dengan sikap PAS Melaka ni. Kalau melibatkan perhimpunan yang melibatklan akidah Islam HIMPUN tu mereka boikot dan tak nak hadir.

Tapi kalau bab yang melibatkan arahan Ambabiga dan DAP, PAS Melaka macam anjing belaan yang sangat patuh dan akur sahaja.

Adakah PAS layak guna nama Islam dalam parti mereka sedangkan tidak sedikit pun kelakuan dan perbuatan mereka mengambarkan Islam?

Ambabiga adalah manusia yang perjuangkan seks bebas dan peguam yang bantu Lina Joy murtad. Jadi Pas sanggup terima arahan dari musuh Islam hanya kerana laba politik.

PAS Melaka perlu sedar siapa yang perlu mereka patuh dan sebaliknya. Jika PAS Melaka berani terima tugasan dari Ambabiga ini, bermakna mereka tidak lebih dari budak suruhan dan hamba abdi kepada musuh Islam.

Kalau PAS Melaka dah bersekutu dengan musuh Islam, maknanya mereka juga adalah golongan yang perlu di tentang!!!

Sumber : Jiwa Paradox

No comments:

Post a Comment

Admin blog Pendekar Melayu Ulung tidak akan bertanggungjawab di atas sebarang komen yang boleh disabitkan kesalahan akta Komunikasi dan Multimedia 2008.

Oleh itu, komen lah secara berhemah ya.