Wednesday 13 February 2013

Rakyat beri sokongan pada BN, PR pula pusing cerita #1Malaysia #TolakPR



"Gong Xi Fat Chai, Happy Chinese New Year, Selamat Tahun Baru Cina" buat seluruh warga Malaysia dan khususnya buat warga Pulau Pinang.  Lawatan PM ke Pulau Pinang kelmarin sempena Chinese New Year memang berbaloi-baloi apabila puluhan ribu rakyat lebih ramai hadir untuk menyambut PM daripada Ketua Menteri Lim Guan Eng.

PM melahirkan rasa gembira dan bertuah kerana menerima sambutan meriah daripada lebih 80,000 pengunjung sempena majlis Rumah Terbuka 1Malaysia Tahun Baharu Cina anjuran Barisan Nasional (BN) negeri di padang Kolej Han Chiang di George Town.
 

1 comment:

  1. Lihatlah betapa orang P.Pinang menyambut DS Najib, siap bawa dan dukung anak sekali. sambil melambai lambai tangan kepada DS najib.Mereka teruja tengok wajah najib yang comel dan kacak tu.Dengan murah dengan senyuman...ANU AR pula bagaimana? he he..... Bangga tengok orang cina sambut PM kita. Cuma segelintir saja yang kurang ajar tu,mereka penyokong tegar DAPigs.... saya bangga bila tengok sambutan yang hebat dari penduduk pulau pinang.

    ReplyDelete

Admin blog Pendekar Melayu Ulung tidak akan bertanggungjawab di atas sebarang komen yang boleh disabitkan kesalahan akta Komunikasi dan Multimedia 2008.

Oleh itu, komen lah secara berhemah ya.